måndag 3 maj 2010

God morgon!

Harry när han sitter på balkongen och spanar

Egentligen hade det varit skönt att ta en lång sovmorgon idag, men eftersom jag ogillar att äta frukost själv gick jag upp samtidigt som Andreas och åt med honom. Det är jag glad för, nu har jag hunnit dammsuga och skall nog ta en promenad/cykeltur/löprunda innan det är dags att börja jobba med det sista i Kandidatexamensarbetet.

Igår tog jag och Andreas en runda i löpspåret på eftermiddagen och jag är mäkta stolt över att jag orkade runt hela. Visserligen var det bara 2,5 km, men min kondition är inte vad den har varit, och jag hoppas på att två-tre joggingrundor i veckan ska ge mig en del. Där kommer förresten en ny veckoutmaning. Att springa/spinna minst två/helst tre gånger i veckan. Förra veckan klarade jag med nöd och näppe och nu har jag verkligen fått mersmak av att springa.

Nu ska jag få ändan ur och göra något vettigt av den här morgonen - men först, lite kaffe :D

Inga kommentarer: