onsdag 26 maj 2010

Sammanfattning

Jag har inte fått till något bra sätt att presentera mina utmaningar på, och de flesta har nog varit alldeles för dåligt genomtänkta, men nu har jag i alla fall ett par som fortfarande är aktuella:

Månads-/veckoutmaningar: (se inläggen här)
1. Att springa vårruset (5km) på mindre än 35 minuter -borde inte vara något problem med tanke på dagens löprunda. Filar eventuellt på tiden och därmed på utmaningen.
2. Att springa minst minst tre gånger i veckan -en löpande utmaning som gäller så länge jag är frisk eller så länge jag fortfarande har löparglädje.

Årsutmaningar: (se inläggen här)
1. Att ta förarintyg för båt i sommar -mest en fråga om pengar (prioriteringar) och tid, men jag ska definitivt försöka.
2. Att resa till en plats där jag inte varit tidigare (annat land)

Angående mina tränings-utmaningar finns det en ny som jag ännu inte är helt klar med hur jag ska lägga upp eller ens om den är möjlig. Återkommer :)

Inga kommentarer: