lördag 31 januari 2009

bastu

Igår var det bastu. Och öl. Återkommer senare...

Senare:
Ja, jag lovade ju att skriva lite igen. Så det är väl så dags nu. Fick förresten en väldigt rolig överraskning när jag läste kommentaren till det här inlägget. Jag har vunnit en tävling. Det är ju inte klokt! Först en katt, och nu en vinst. Min tur har vänt, tror jag ska gå och köpa några lotter, spela lite poker osv.
Tack Mammabecka!
Var ju som sagt bastu-kväll igår. Det var riktigt najs, och jag fick tillfälle att använda min nya bikini. Dessvärre var vi tvungna att städa bastun efteråt, men jag hann ändå med sista tåget hem. Vi körde nämligen ut våra gäster :P

Idag har jag ägnat dagen åt huvudvärk... inte en aning om varför. Har även hunnit med lite plugg, tv-tittande och slappande. Självklart blev det sushi till lunch/middag.

Imorgon kommer väl se ut lite mer som den här dagen var tänkt att se ut. Ska nämligen lära mig väldigt mycket om Strömningsmekanik så att jag äger på ks:en på måndag. Vi får väl se hur det kommer gå.. Har nämligen tänkt hinna åka in till Täby Centrum med Andreas för att köpa en kattsele också. Kan ju vara bra att ha... Nu blir det sömn snart i alla fall. Lite trött fortfarande efter gårdagens värmeslag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Lovisa! Du har vunnit en grå stickad klänning :) Maila dina adressuppgifter till mammabecka@hotmail.com så skickar http://shimmer.nu din vinst!

Visst är det kul med tävlingar?
Stora kramar :)