onsdag 21 januari 2009

Lååång dag

Den längsta skoldagen för mig på väldigt länge... Började dagen med FEM-övning. Gick på Veronicas övning, det ska jag definitivt fortsätta med. Hon var jättebra!
Sedan var det FEM-föreläsning och sen slut på lärarledd tid för idag. Men vi satt till fem ungefär och försökte oss på inlämningen som vi har.
På tal om Veronica förresten... hon har köpt en kissekatt. Jag blir så avundsjuk. Vill verkligen ha en katt, men Andreas vill inte. Och jag ska väl sluta tjata antar jag. Förstår ju delvis varför han inte vill än, men ändå. Så myyyyysigt det vore. Hade ju Signes katt en helg för några månader sen. Jättehärligt!

Imorgon ska jag lämna lite blod. Fick ju ett sms i tisdags om att de har brist på min blodgrupp. Det tro fasen. Det är ju blodbrist i Stockholm.

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

åh, köp en katt ändå. nerå, men du har ju alltid velat ha en :) jag var tvungen att berätta för mamma och pappa innan, och de blev ju inte glada direkt.. haha. ingenting jag sa blev liksom rätt den kvällen; "men om jag ska ha fin klänning kan jag ju välja att ha en med ärm så syns den inte. mamma- så nu ska du göra en tatuering för att DÖLJA den?!??"