söndag 25 januari 2009

Segsöndag

Det blev en trevlig kväll igår. Med goda snittar, kortspel, rockband, poker och prat.
Andreas och jag fick skjuts till rösjöhallen, så hemresan var även den relativt smärtfri =)

Idag har vi en segdag. Andreas är såklart bakis, eller han var i alla fall, och jag har plockat och fixat. Tills för några timmar sen. Har bott på en fläck i soffan. Fick till och med Andreas att gå och köpa sushi - dagens liddag... :)

Nu sitter jag och kikar lite på halens. Har hittat en kjol som jag tror att jag ska beställa... I grått. För senast igår insåg jag att jag har på tok för mycket svarta kläder. Inte alltid kul att matcha svart med svart..
Eller ska jag kanske ta den bruna.. åh, beslutsångest!!


Var inne på halens för några dagar sedan, och då upptäckte jag även en jacka som jag blev lite kär i, men vi får se hur det blir med den saken... Känns som att gardiner står högre upp på önskelistan.



Nu har jag beställt grejerna då... Det blev den grå kjolen, en vit blus och ett skärp. Blir nog bra det där :)

Inga kommentarer: