fredag 23 januari 2009

Helg


Idag är jag ledig. Otroligt skönt! Men ska åka in till KTH sen för att gå på power yoga. Får se hur roligt alla kommer tycka att det är när Lovisa aka Kylskåpet ska försöka sig på några yoga-övningar...
Imorgon ska jag och Signe gå på spinning, det ska bli roligt! Får hoppas att mitt halsont försvunnit tills dess. Annars kan det ju vara lite riskabelt. Yoga tror jag inte är någon fara, men jag vill inte köra ett hårt konditionspass med halsont.

Jaja, nu har jag ju tagit sovmorgon, så sitter framför TV:n med en kaffe latte och slappar. Riktigt härligt.

Igår skulle jag ju lämna blod. Jag och Romina gick till blodbussen efter min föreläsning, vid 10. Först stack hon mig i vänsterarmen, men hon kom inte in i nåt blodkärl, så hon undrade om det var okej att hon stack mig i högerarmen också. Det är klart sa jag, jag är ju inte direkt rädd för nålar, och det gör inte speciellt ont heller. Men hon kom inte in i något blodkärl där heller. Så jag gick därifrån med ett plåster i varje armveck utan att ha kunnat hjälpa någon, känns lite tråkigt. Men hon sa att jag ska komma förbi nästa gång blodbussen var där för att se om mina blodkärl är bättre då.
Jag frågade om det kunde bero på att jag blev stucken så mycket när jag låg på sjukhuset, men hon sa att det inte kunde det efter så lång tid. Det var väl bra det i alla fall.
Fick en trisslott ändå, och vann 25*2kr på den.


Inga kommentarer: