söndag 18 januari 2009

Shooooopping

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Det var bara det att jag glömde stänga av väckarklockan, så jag vaknade först vid halv nio. Sen somnade jag om, och alltid när jag gör det så drömmer jag. För det mesta mardrömmar. Så även idag, lite drygt. Men men.

Har riktigt mycket träningsvärk i vaderna idag. Men det är skönt, då känner man ju i alla fall att man gjort någonting.

Andreas skulle spela innebandy i Tibblehallen, så jag tänkte åka med samtidigt till Täby Centrum. Men såklart hann jag inte med det tåget. Det var nära att jag inte hann med det senare heller. Pga att mamma och pappa ringde. Extra pratsugna. Men jag hann tillslut i alla fall.

I Täby Centrum hittade jag lite smått och gott på rean. Bland annat en väska och en mycket fin katt-tröja :)

Utöver det köpte jag även hårfärg och andra bra-att-ha-saker.
Tittade lite på jackor, men ingen föll mig helt in i smaken tyvärr.

Nu sitter jag framför TV:n, Andreas spelar final fantasy och vi har precis ätit. Jag åt calamares. MUMS!

Inga kommentarer: