söndag 11 januari 2009

Slappt

Var ju inte riktigt min dag igår... dock lyckades även den få ett bra slut. Jag tittade på lite serier på datorn och chattade med Signe. Vi har nu lagt upp vårt träningsprogram lite bättre :) Ska nog gå bra det där. Riktigt taggad. Imorgon börjar det.
Idag fick jag även reda på att Claes har anmält mig till tentan, så det är inga problem längre. Wohow!

Dagen började i alla fall med en sen frukost framför TV:n, jag tog en dusch, sminkade mig och fixade håret. Sedan rusade vi iväg till tåget och åkte till Täby Centrum där Andreas valde ut ett par bågar och jag köpte hårfärg och ett bar skitsnygga stövletter på Din Sko.


Grabben i kassan var inte världens snabbaste även om han var väldigt trevlig. Men det slutade i alla fall med att vi fick skynda oss till tåget igen, men vi hann med det i alla fall.
Vi bestämde oss för att äta lite Sushi, så vi testade det nya stället och åt det framför ett avsnitt av "Beauty and the geek" i brist på bättre TV-program.
Nu sitter jag och försöker få in lite mer kunskap i det redan proppfulla huvudet. Kunskap om produktframtagning såklart... Men på onsdag blir det andra bullar. Då börjar FEM:en och förhoppningsvis lite roligare plugg. Framförallt mer tid till plugg då det är det enda jag läser i ett par veckor.

Back to the books.

Inga kommentarer: