torsdag 8 januari 2009

Aj aj aj

Gårdagens badmintonträning resulterade i MYCKET träningsvärk i högra "bowlingmuskeln" och i båda skinkmusklerna, aka Gluteus Maximus. Har gått runt som en gammal gumma hela dagen. Halta går ju inte, men tro mig, jag har försökt.

Romina kom hit helt utan förvarning (om man inte räknar två sms som förvarning...). Vi var väldigt duktiga idag, nu har vi gjort en hel tenta och fattat i alla fall 90 procent av alla uppgifter. Bara att fortsätta på samma sätt imorgon då antar jag. Så kanske den här tentan ska få ett slut också. Under tiden vi har pluggat har jag även passat på att tvätta efter de tre nattgästerna vi haft de två senaste veckorna.

När Romina gett sig av hemåt passade jag på att ta farväl av julen, plockade ihop julgranen, tog ner julgardiner och flyttade bokhyllan. Nu behöver vi bara köpa en Expedithylla, frakta hem den, sätta ihop den och sen fylla den tomma väggen. Jippi!

Snart borde mina snygga skolådor komma hem också. Beställde dem från Bluebox i förrgår, det skulle ta 2-3 arbetsdagar tror jag. Kolla här!
När jag fått dem ska jag ha ordning på alla mina älsklingar :D

Inga kommentarer: