tisdag 20 januari 2009

Omotiverad


Hittade inte så många grejer idag, bara ett smyckesträd och två ljuslyktor på Indiska bara.
Jag var så otroligt omotiverad till att shoppa. Hittade egentligen en del snygga grejer, men jag blir så jäkla snål ibland. Fast jag inte behöver vara det... men men. Vet nog vilken jacka jag vill ha, och den finns i Täby Centrum. Eller fanns i alla fall. Så får se när jag har tid att åka dit och köpa den. Fick ju 20 procents rabbat på HM med senaste ELLE. Det måste utnyttjas =)
Egentligen borde jag köpa ett par nya skor/stövlar. Som tål allt blask som är ute nu. Vet inte alls vad jag ska sätta på fötterna. Dagens val resulterade i blöta fötter eftersom de läcker. Det har de gjort enda sedan jag köpte dem...

Imorgon har jag - håll i er nu - TVÅ schemalagda saker. Först är det FEM-övning sedan den klassiska FEM-föreläsningen.

Tror jag ska läsa lite i min inredningstidning nu. Eller kanske i träningstidningen. Vafasen, jag läser i båda =)

Avslutar med en bild på vår säng med det fina överkastet/kuddfodralen som vi fick av Signe.

Inga kommentarer: