tisdag 6 januari 2009

Produkter

Försöker koncentrera mig på att plugga produktframtagning, men det går väl sådär. Finns så mycket annat att tänka på som är mycket roligare. Men får försöka locka mig själv med att om jag är duktig så kanske det är sista gången jag behöver roa mig med produktframtagning. Det vore en blessing.
Vädret är i alla fall inte så bra idag, så jag har inte lika stor lust att ta en promenad som jag trodde att jag skulle ha. Försöker istället få upp värmen här inne i vardagsrummet med hjälp av värmeljus, det går sådär.
Har i alla fall varit produktiv vad det gäller att planera helgen. På fredag blir det film, Changeling. Jag och Andreas, sen kanske de där andra två paren följer med också. Annars blir det nog bra ändå.
Jaja, badminton imorn, borde plugga nu.

Inga kommentarer: