söndag 18 januari 2009

Frukt

Igår tränade jag som sagt lite lätt. Känner av att en förkylning ligger och pyr under ytan, men jag tänker inte låta den blomma ut...

Idag var det step som stod på schemat, det var otroligt jobbigt. Det märks ju i alla fall att jag inte är i min bästa form. Men jag ska bli!
Efter stepen åkte jag hem till Romina och åt lite sushi. Sen satt vi och jobbade lite med inlämningsuppgifterna i produktframtagningen. Det gick väl sådär, vi lyckades göra klart en och göra lite mer på en annan. Sen skulle vi använda Matlab. Men i och med att jag startade datorn så glömde vi helt bort produkten och ägnade oss åt Spotify, Facebook, modebloggar osv :D

Vid halv sju kom Anna (igen!!) och vi hade fruktkalas och såg på "Bride war". Tror aldrig jag blivit så mätt av frukt. Vi hade en honungsmelon, en mango, ett granatäpple, två apelsiner, en carambole och en ananas. Och till det drack vi..... Smoothies! Gjorda på jordgubbar, apelsinjuice, blåbär och vaniljyoghurt. Som lite extra krydda hade vi även naturgodis som vi gottade oss i.
En riktigt härlig kväll. Saknade dock Signe som till slut fick ett pass som croupier ikväll också.

Imorgon tror jag blir en riktig slappardag. Åker nog in till Täby Centrum och kikar lite i butikerna, kanske att jag köper någonting också... Annars blir det väl mest lite plugg och Top Model. Jag råkade ju se klart Stylista idag. Synd, för Stylista är MYCKET bättre än Top Model. Faktiskt.

Natti!

Inga kommentarer: