måndag 12 januari 2009

Den här dagen var slöseri med tid. Romina och jag träffades vid halv tio i skolan. Vi satt med produktframtagning fram till två ungefär. Sedan insåg vi att vi inte kunde lära oss så mycket mer. I alla fall inte på den tiden som var kvar. Hade vi hunnit läsa boken så kanske. I alla fall hade jag sagt till Signe att gå på Spinning med henne 17:45. Men jag struntade i det, gick och tränade vid fyra istället. Hade inte alls någon lust att träna, men jag gjorde det i alla fall.

Hade på mig mina nya stövletter, de var riktigt sköna! Drygt bara att det finns galler, stenar osv överallt på KTH, man fastnar ju med dem överallt. Får gå på tå, och det är lite jobbigt.

Andreas och jag tog oss lyxen att äta hamburgare till middag. Det var riktigt gott, försökte göra det nyttigt, allting är ju relativt.

Imorgon ska Andreas på konferens, så jag blir ensam hemma. Fast jag ska leka med Anna, Signe och Romina. Se på film eller något hemma hos den sistnämnda.
Ska bli kul att träffa Anna igen, sist vi sågs var i augusti. Så det är verkligen på tiden.

Inga kommentarer: