onsdag 28 januari 2009

Seg

Idag är en lång dag. Började med FEM-föreläsning som övergick i FEM-övning. Sen sitta i skolan och plugga till sex då festutbildningen börjar. Det hade blivit en lång dag om jag inte åkt hem vill säga...
Jag satt hela FEM-föreläsningen och höll på att somna, jättetjock i huvudet och linserna trilskades. Till råga på allt så satt alla runtomkring och nös, snorade och hostade. Jag bestämde mig därför för att fly från alla bakterier och låta min trötta kropp vila.
Nu sitter jag alltså hemma i soffan. Lika tjock i skallen, men lite skönare kläder och inget tjat om matriser och grejer.
Ska vila mig en stund och sen plugga lite om jag kan. Behövs ju med tanke på att jag har redovisning i matten på fredag. Och strömnings-ks på måndag. Aja, nu vila. Vila, vila.

I morse när jag satt på roslagsbanan kom en jättefin låt. Måste dela med mig av den.
Good Morning Starshine med Oliver :)

Oliver

Inga kommentarer: