måndag 19 januari 2009

Måndag

En ny vecka att fylla.
Den som någon gång sa att varje dag var som ett oskrivet blad hade så rätt. Man kan fylla sina dagar med vad man vill. Det som varit behöver man inte bry sig om, men om man vill kan man titta tillbaka på det som varit och lära sig av det. Skitbra! Innan har jag ofta blivit jätteirriterad över misslyckanden, men jag har allteftersom lärt mig att man mår bättre av att lägga vissa saker bakom sig och bara gå vidare. Därmed inte sagt att man ska glömma bort allt.

Idag började jag först kl 15. Så jag och Signe gick till KTH-hallen och körde Body Pump vid tolv. Kom på att det nästan är ett år sedan jag tränade det sist. Precis innan sjukhusvistelsen. Det känns det verkligen inte som. Tiden går otroligt fort.

Efter FEM-föreläsningen åkte jag och Andreas hem. Han lagade mat och jag plockade och sorterade tvätt. Tänkte även dammsuga, men kan ta det imorgon när jag ändå ska vara hemma och tvätta.

Tittar lite halvt på "Sjön Suger" medan jag skriver det här. Det får mig att längta väldigt mycket efter lite svensk sommar. Ta båten ut i skärgården, ligga på en solvarm klippa, bada... Ja, ni fattar.

Nu ska jag planera min vecka lite, tror det blir lite shopping imorgon innan Spinningen.

Hehe, mitt nya mer hälsosamma liv har påbörjats. Känns riktigt härligt.

Inga kommentarer: