onsdag 14 januari 2009

Mahogny


Idag var det lite tråkigt att gå upp ur sängen. Fanns ju ingen Andreas hemma :/ Men jag hann med rätt tåg och hade första föreläsningen för iår. Fenita Element-Metoden. Det var ganska intressant och jag tror att det kan komma att bli en rolig kurs.
Var och tränade efter föreläsningen, sen åkte jag hem. Innan Andreas kom hem hann jag färga håret, plocka upp massa grejer som kommit med posten och titta på ett avsnitt av "Stylista".





Sen fick jag mina saker från H&M idag också. Men jag har dåligt minne och trodde att jag beställt klänningen till slut, men det hade jag inte. Dock en sehr snygg bikini, leopard såklart :D Hade även beställt ett somrigt linne och ett par shorts.

Vad som var ÄNNU bättre är att jag fick min telefon idag. Så nu har jag lekt med den och lagt över alla telefonnummer. Ska bara lägga in lite bra musik också.

Tror att kvällen kommer ägnas åt Stylista, Top Model och te.

Inga kommentarer: