tisdag 22 december 2009

Julklapp

Ja, det hände ju som sagt en rolig grej på Njoy förut...

Det var nämligen så att jag och Andreas var där för att provträna eftersom jag har varit väldigt intresserad av att börja träna där. På deras hemsida har det funnits provträningskuponger att skriva ut som innebar att man fick en julklapp om man provtränade t.o.m. 23 december. När vi väl pratade med dem visade det sig att man bara fick julklappen om man tecknade ett kort där och att den hade ett värde FRÅN 700 kronor.
Efter träningspasset bestämde jag mig ändå för att börja träna där i februari (när mitt nuvarande träningskort går ut) och då fick jag välja en julklapp ur en säck. jag fick fram ett par knogskydd och ett presentkort som jag inte läste så noga på. Men det presentkortet visade sig vara värd 1499 kronor. Alltså fick jag nästan 50% rabatt på mitt årskort hos dem. Sådan tur har man väldigt sällan och det gjorde praktiskt taget min dag :)

Nu ska jag och Andreas ha julklappsbyte och julmys.

Inga kommentarer: