lördag 5 december 2009

Hemma från glöggmingel

Jag och Andreas i Zürich i somras

Nu är Andreas och jag hemma från ett väldigt trevligt glöggmingel med glögg (såklart), pepparkakor, lussebullar, risgrynsgröt, julskinka osv. Hade riktigt mysigt och det var kul att träffa alla igen, det var ett tag sedan sist.

Tidigare idag satt jag en hel del tillsammans med Andreas och försökte lösa projektuppgiften. Det gick väl sådär, men vi insåg tillslut var problemet låg. Imorgon blir det plugg i en helt annan kurs och kanske lite träning här hemma.
Jag var ju hos sjukgymnasten igår, och eftersom jag inte har ont i ryggen längre behöver jag inte gå dit igen vilken känns jättebra. Jag är riktigt sugen på att träna nu igen, så nästa vecka kommer jag dra igång det lite smått. Kommer nog börja mestadels hemma pga tidsbrist, men senare kan jag köra hårt på gymmet igen.

Nu ska jag sova så att morgondagen kan börja tidigt.

Inga kommentarer: