måndag 28 december 2009

Stora händer

Jag försökte byta mina träningshandskar som jag fick av Andreas i julklapp eftersom de var för små (har stora händer), men ingen butik som jag var inne i hade dem i större storlek. Ett tag var vi på väg att gå in på Stadium på övre plan i Täby C, men eftersom vi var hungriga glömdes det bort. Synd var väl det, för nu när jag kollade på internet var det en av få Stadium-butiker som hade de handskarna i den storleken. Nu fick det bli ett träningslinne istället så får träningshandskar bli ett senare bekymmer, gymmet borde ju sälja några som passar mig.

Annars hittade jag lite smått och gott på rean, men som vanligt orkade jag inte med alla butiker utan höll mig till de med minst folk i. Nu står jag med en klänning och ett par skor till Nyår i alla fall, skönt är väl det.

Så fort jag blivit frisk blir det nya tag med träningen igen, ska försöka lägga upp det på ett nytt sätt och hoppas att det håller i sig ett tag.

Inga kommentarer: