tisdag 29 december 2009

Året som gått i bilder - del 1


Januari - Andreas och jag hade det riktigt mysigt och tog härliga promenader i snön till Vallentunasjön.

Februari - Andreas och några kompisar som han pluggat med firade sin examen med en stor fest på Lejonbacken på Djurgården. Min familj var nere och hälsade på, jag var tyvärr jätteförkyld med feber och ont i halsen, så jag stannade bara under middagen.


Mars - Signe och jag gick på vårfest och senare utgång, jag hade lagt mig till med en riktigt ful hårfärg efter ett misslyckat frisörbesök.


April - Det var dags för Jubelintro-gasque. Jubelåret då Flygsektionen fyller 40 hade precis börjat, och det började bra! Jag dansar med Romina i sin snygga jubelhatt.



Maj - Andreas och jag åkte ut till Arholma för en skön vecka innan tentorna. Jag pluggade och vi tog mysiga cykelturer. Tentorna gick jättebra :)

Inga kommentarer: