onsdag 16 december 2009

Ljusare

Som jag skrev i förra inlägget blir det snart ljusare tider igen. Så otroligt skönt. Men jag har mer och mer börjat uppskatta det som är och inte bara längta till saker som kommer. Även om det underlättar i vissa tunga perioder.
Den här våren har jag en hel del att se fram emot, men jag ska även se till att ha en hel del roligt på gång mest hela tiden.

Det värsta med en massa plugg är att man inte riktigt har tid med att vara ute i dagsljuset. Jag hade kunnat unna mig en promenad mitt på dagen idag, men jag ville hellre gå ut och gå med Andreas, och eftersom han inte kom hem förrän för någon haltvimma sedan så är det mörkt ute när det blir dags att gå.

Nu ska jag kolla lite på värmeöverföringen och sen blir det promenad och efter det mer plugg. (Har precis skrivit alla julkort som ska skickas).

Inga kommentarer: