onsdag 30 december 2009

Tidfördriv

Snodde listan från Signe.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade ihop med min pojkvän. Första gången som sambo.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag avlade några nyårslöften förra året, om jag gjorde det så, Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajebox, en liten Simon blev det.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr :(
5. Vilka länder besökte du? Schweiz, Frankrike och Monaco.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hälsan i behåll...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj, det vet jag inte. Minns inget speciellt datum just nu, men kanske de dagar vi var på semester.
8. Vad var din största framgång 2009? Skolan gick bättre och bättre.
9. Största misstaget? Det vet jag inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, förkylningar, ryggvärk osv.
11. Bästa köpet? Mina två små kissekatter!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Katterna och resan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Resan och Andreas som vanligt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? When Love Takes Over, German Pussy och Another Christmas.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror att jag har ett ganska jämnt humör.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit till vara på tiden som är.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tidsfördriv som detta.
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med mamma, pappa, bror och morfar.
19. Blev du kär i år? Bara kärare i Andreas.
20. Favoritprogram på TV? Måste vara Medium.
21. Bästa boken du läste i år?
Någon chick-litt antar jag :P
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga tror jag
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En symaskin.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag minns inte vad jag önskade mig mer än Symaskin.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med de andra i Pheuset och förberedde inför Nollegasquen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer träning, mer pengar, mer tid, mindre sjukdom.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite feminint rockigt, tror jag hittade min rätta stil iår.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, Andreas, familjen och kissarna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp...
31. Vem saknade du? Många. Andreas och några andra...
32. De bästa nya människorna du träffade? Det vet jag faktiskt inte, träffar så många olika som påverkar mig positivt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp, hoppas att du har haft en alldeles förträfflig jul och att ditt nyårsfirande blir årets galej! Du har medverkat i tävlingar hos mig förut och just därför vill jag tipsa om att jag har satt igång ytterligare en tävling där du kan vinna en kemikaliefri deodorant! Här kommer inlägget: http://emmalou.myshowroom.se/vinn-kemikaliefri-deodorant/

/Emma-Lou

Annica sa...

Hur ska du fira in det nya året då? Kram