onsdag 16 december 2009

Ont i magen


Ibland kommer man till ställen i livet när det händer nåt som inte är särskilt kul. Det kan vara precis vad som helst, det som är gemensamt för alla såna händelser är att man mår riktigt dåligt. Det kan vara saker som dels beror på dig själv, men även som inte alls har med dig att göra. Att må som man gör i såna här fall är det värsta som finns. Jag har hellre svininfluensan gånger hundra. Tyvärr får man inte välja.

Jag vill inte att den är bloggen ska vara någon klagomur, men ibland mår även jag dåligt och eftersom bloggen handlar om mig avspeglas detta här.

Idag kom jag i alla fall upp i tid, mest pga att Andreas hade ett möte klockan åtta. Men visst hjälper det riktigt mycket att det är snö och därmed liiite ljusare ute? På måndag är det årets mörkaste dag, sen går vi mot ljusare tider igen. DET ska bli riktigt skönt.

Inga kommentarer: