onsdag 9 december 2009

Ett moment avklarat

Idag hade jag sista laborationen i Signaler och Mekaniska System. Det gick riktigt bra och trots att vi var långsammast i vår grupp (missförstånd som vanligt) var vi ändå klara 2 timmar tidigare än beräknat. Så nu har jag bara tentan kvar i den kursen vilket känns ganska överkomligt ändå. En riktigt intressant kurs.

Idag hände även det jag längtat efter i flera veckor. Jag tränade! Ett morgonpass med spinning/bodypump med min absoluta favoritledare. Eftersom jag kan ska jag träna hennes bodypump-pass på måndag.
Det känns riktigt skönt att komma igång igen, och jag kände inte av ryggen någonting. Det enda jag kände av var min dåliga kondition...

Nu ska jag ägna mig åt inlämningsuppgiften i Värmeöverföring i någon timma. Tänkte inte göra samma sak som vanligt, nämligen att sitta med den uppgiften varenda ledig tid för att till slut när jag väl frågar, inser att jag inte gjort rätt.

Inga kommentarer: