lördag 10 oktober 2009

Bodypump til I die

Det var en riktigt bra release. Enda låten som jag inte gillade var när vi körde benböj. Det blir så jäkla tradigt och utan variation. Och nej - jag pratar inte om musiken, utan om träningen till musiken.
Däremot känns tricepslåten lätt som en plätt medan bicepslåten är så jäkla tung... För att inte tala om vilken bra träning man får av utfallen från stepbrädan.
I alla fall, en riktigt bra release med många bra låtar :)

Däremot märkte jag att jag fick ondare i ryggen av träningen. Antagligen av magträningen (kan även ha varit av marklyft och rodd).
Men har tittat runt lite och pratat med Signe om det, och det verkar som att det är ryggskott i lindrig form. Så om det inte har gått över om någon vecka ska jag gå till en läkare med det. Vill inte vara rörelsehindrad när jag kommit igång så bra med träningen.

Nu är det sängen som gäller. Är så jäkla trött (kanske inte så konstigt med tanke på hur den här veckan har sett ut.
Imorgon väntar plugg, bak och fest (iaf någon drink blir det väl) hos Signe och Jocke.

Sov gott allesammans.

P.S. Om ni hittar ett par svarta lårhöga stövlar med kilklack, säg till mig!

Typ en kombo av dessa två! Ankelbootsen kommer från Din Sko och Stöveln från Scorett.

Inga kommentarer: