fredag 2 oktober 2009

Heja mig


Glömde berätta om träningen som jag hann med idag på förmiddagen. Det gick verkligen jättebra trots träningsvärk i ben, rumpa och triceps. Bestämde mig för att springa 3 km i intervaller på löpbandet innan jag körde några få övningar på gymet. Det slutade med att jag tog ut mig riktigt duktigt och sedan körde bröst och axlar på gymet.
Det här går riktigt bra nu, ska bara se till att vara frisk och fortsätta träna som jag gör. Mycket kondition varvat med hård styrketräning :)

Jag sitter och funderar lite på mitt hår. Om jag ska behålla det i den blonda nyans som jag har nu, eller om jag ska färga det mörkare igen. Om det blir mörkare kommer det inte bli alls lika mörkt som jag hade förra vintern, men det kommer definitivt bli mörkare än mörkblont.. :)
Vad tycker ni??

Jag har även ett annat dilemma. Mitt korta hår är inte så lätt att variera, hur ska jag ha håret på balen?

Inga kommentarer: