fredag 2 oktober 2009

Sovmorgon och fredagsmys


Idag börjar jag inte förrän klockan 1! Riktigt skönt att ha sovmorgon för en gångs skull. Däremot ska jag åka in till skolan om en halvtimma för att hinna träna innan jag ska gå och CAD:a.
Det har gått jättebra med träningen sista veckorna. Igår sprang jag t.ex. 2,53 km på 15 minuter. Om man klarar 2,5 km på mindre än 15 minuter och 25 sekunder har man godkänd kondition :) Jag har även grym träningsvärk från igår. Både i låren och triceps. Däremot kom jag inte åt biceps så bra igår. Så idag blir det kanske lite biceps och antagligen bröst. Förutom löpning vill säga :) Funderar på att köra lite intervaller. Brukar tröttna ganska lätt annars om jag springer själv.

Ikväll ska jag och Andreas ha en myskväll med film, god mat och kanske, kanske, något gott tilltugg. Vi får se vad som händer.

Nu ska jag fixa det sista innan det blir dags att åka till skolan.

Inga kommentarer: