torsdag 15 oktober 2009

Jimmy Choo kommer till stan...

Den 14 november är det dags för Jimmy Choos kollektion på HM här i Stockholm.
Idag kan man se bilder på sakerna på hm.se. Jag visar några av bilderna här nedanför:


Bilderna lånade från HM

Jag tror inte att jag kommer stå utanför HM när det är dags, jag får nämligen lite smått panik av skrikande, knuffande och jobbiga människor. Romina visade ju bilder från hur det var när den nya HM-butiken öppnades här i Stockholm. Då kan man ju tänka sig hur det är när Jimmy Choos kollektion släpps...

Igår blev det inga inlägg, anledningen var att jag åkte in tidigt till skolan (07:00 gick tåget) för att träna bodypump med Therese och sedan plugga hela dagen tills det var dags för laboration i Elektroteknik (15-19). När jag kom hem satte jag mig framför datorn en stund. Men sen fick jag lite ont i magen och blev trött, så jag lade mig i sängen. Då var klockan halv nio. Jag vaknade först igen när Andreas skulle gå och lägga sig vid elva-tiden.
Jag tror att jag verkligen var i behov av att sova eftersom jag idag sov riktigt länge också. En välbehövd sovmorgon kände jag.

Men snart är det dags att sätta igång med pluggandet igen. Trodde att Signe skulle komma hit idag så vi skulle hjälpas åt med de sista elektroinlämningarna, men hon sa att hon snart var klar med dem, så hon skulle plugga hemma istället. Jag får alltså nöja mig med två supersöta katter som sällskap...

Förresten, igår på bodypump-passet blev jag fotad. Så får se om det dyker upp någon bild på mig snart :)

1 kommentar:

Magda sa...

Tack för pangasiustipset! :)