torsdag 8 oktober 2009

PLuggdag med strömavbrott

Idag blev det lite träning igen. 20 minuter på löpbandet samt bröst och mage.

Hade en övning och sen for jag, Romina, Malin och Signe hem till mig. När vi väl kom hem insåg vi att det var strömavbrott (vilket jag mycket väl visste om men hade glömt bort) och vi kunde därmed inte värma vår mat (fast Malin tyckte att vi kunde använda ugnen eftersom mikron inte funkade...).
Det var med andra ord bara att knata ner till pizzerian, sushistället och thaistället. Jag tog en riktigt god sallad med fetaost, peperoni och lite annat i.
När vi väl kom tillbaka hem till mig hade strömmen slagits på. Typiskt min otur.

Romina kläckte ur sig en skön kommentar som fick en uppföljare av Malin:
Romina: "Nu har vi bara en dörr utevärlden, och det är ytterdörren"
När vi skulle gå så kollade jag en extra gång så att jag hade nycklarna med sig, då sa Malin: "Det är bäst, annars har vi INGEN dörr till innevärlden"

Nåja, jag tyckte det var roligt då i alla fall :)

I morse beställde jag ett par jeans från Nelly.se. Apsnygga om du frågar mig... :)

Tight gr Ice Wedge SEK 399, Cheap Monday - NELLY.COM

Inga kommentarer: