fredag 9 oktober 2009

Planering av inköp

Sitter och tittar lite på vad som behöver inhandlas. Framförallt till lägenheten.
Det är en del saker, och det kommer nog dröja innan vi har allt som vi behöver (läs: vill ha). Men det kan vara bra att skriva ner och se om man vill ha samma saker om några veckor eller månader.
Det som bland annat behövs är en ny duschdraperistång, en tavelhylla med spotar under till sovrummet, en ny soffa(!) och lite annat smått och gott.

Egentligen hade det varit skönt att åka hem, men jag ska på Bodypump om någon timma. Vill inte gärna hoppa över en träning nu när jag kommit igång så bra.

Imorgon kommer jag ägna dagen åt att plugga och på kvällen ska vi hem till Signe och Jocke för att titta på matchen och fira Jocke som fyllt år. Kommer antagligen bli en tidig kväll eftersom jag vill plugga på söndag också.

Aja, ska planera lite till nu :D

1 kommentar:

Jennica - Pieces of Jen sa...

TACK!

Det gör verkligen jätteont. Tar ju inte åt mig på det sättet för jag vet ju att det inte är sant, men det är frustrerande att folk som läser bloggen (va ett inlägg långt bak den ena kommenterade) inte ser och förstår att jag är en djurvän enda in i själen.

KRAM!!