söndag 18 oktober 2009

Imorgon är en annan dag


Den här bloggen skulle enbart kunna handla om Andreas just nu känner jag, men det blir inte så rolig variation då.

Igår sov Romina hos mig vilket var väldigt uppskattat eftersom det är skönt att slippa vara helt ensam ibland. Jag har ju iofs katterna, men det är inte riktigt samma sak.
Idag gick vi upp ganska tidigt och pluggade en stund innan vi åkte hem till Romina och fortsatte plugga där. Tyvärr var jag inte så jättekoncentrerad idag, men kom i alla fall en bit på vägen.
Fortsatte sedan till KTH-hallen för att träna lite med Therese, och det gick om möjligt sämre än pluggandet. Men, det var i alla fall träning.

Imorgon ska jag försöka mig på Bodypump klockan 12, hoppas det ska gå bättre än dagens gym-pass.

Nu är det plugg som gäller tills det är dags att sova.

Inga kommentarer: