tisdag 13 oktober 2009

Morgonstund har guld i mun


Jag har verkligen insett fördelarna med att träna de mornar man börjar kl 10 eller senare. Hade jag inte gått upp för att träna hade jag antagligen inte kommit upp så tidigt alls. Det betyder att jag tränar när jag egentligen inte skulle ha gjort någonting, och därmed förlorar jag ingen tid på det. Sen får man ju otrolig energi resten av dagen de dagar man tränar, men är fysiskt trött på kvällen.

Igår blev det ganska mycket träning, så dagens träningspass kommer bli lite kortare, men då kunde jag även unna mig lite sovmorgon. Helt underbart att göra det ibland.

Nu ska jag packa mina väskor och se till att inte missa Roslagsbanan (det var nära igår).

1 kommentar:

Beauty By Beata sa...

Oh, vad glad jag blir =) Ja, då den håller på hela oktober ut så det kommer en till lön innan den är över för i år!
Härlig badbild!