söndag 11 oktober 2009

God morgon (för ett tag sedan)

Vaknade och var väldigt pigg i morse faktiskt. Dock drömde jag mardrömmar om balen. Som att jag inte hade fixat håret när det bara var en timma kvar, och jag hade glömt mina skor hemma så jag var tvungen att springa och köpa nya. Katastrof.

Idag ska jag tillägna hela dagen till plugg, känns bra att det är rent och fint hemma då. Jag blir mycket gladare när man kan gå runt i lägenheten utan att bli stressad över hur stökigt det är.
Man blir lite mer inspirerad till att göra saker då.

Gårkvällen hos Signe och Jocke var som sagt riktigt trevlig. Började med fotboll och paj, följt av snittar, chips och tjatter :) De flesta åkte hem ganska tidigt, vi sprang mot bussen när klockan var tjugo i ett. Var helt slut vid det laget.

Signe tog fram kameran ganska tidigt under kvällen för att ta kort, men hon glömde helt bort den, så det blev bara fyra, fem kort... de finns att beskåda på hennes blogg.

Nu kallar elektron och matstaten...

Inga kommentarer: