måndag 5 oktober 2009

Idag - Heute - Today

Idag fyller Jocke 32 år! Grattis grattis!


Dagen kommer att bestå av plugg, träning, matlagning och åter plugg.
Jag började dagen med en lugn frukost tillsammans med Andreas eftersom jag inte börjar förrän klockan ett. Därför tänkte jag även äta lunch hemma för att slippa ha med så mycket saker in till skolan.
Efter den enda föreläsningen kommer jag och Therese ÄNTLIGEN att testa Afrodans på KTH-hallen. Efter den ska vi antagligen springa en stund också. I alla fall om det inte var ett jättejobbigt pass.
Sedan är det raka vägen hem för att laga en fiskgratäng med räkor och efter det blir det plugg för hela slanten. Tentaveckan börjar närma sig, så det gäller väl att ligga i antar jag :)

Nu ska jag plugga lite innan det är dags för lunch.

Inga kommentarer: