lördag 3 oktober 2009

Frukostmys


Sitter i soffan och äter en lugn frukost. Eller lugn är den kanske inte, Skrållan och Harry har fått spel och springer runt som galningar. Men jag behöver inte stressa i alla fall. Teet som jag dricker är det med rabarber- och vaniljsmak. Ett riktigt kap! Köpte det på Hemköp som lös-te. Snacka om att jag kommer köpa fler te-sorter där!

Andreas är iväg på bowling-match. Två stycken. En i Västerås och en i Rinkeby. Han skickade precis ett sms om att de hade spöat ett tjej-lag...

Idag händer det inte jättemycket. Mamma och pappa kommer hit vid tre-tiden med lite grejer (mest för att titta på katterna tror jag) och ikväll ska jag och Andreas hem till Pinnen för en spel-kväll. Var ett tag sedan sist nu, och det kommer bli en riktigt bra kväll tror jag.

Nu ska jag fixa lite och plugga innan mamma och pappa anländer.

Inga kommentarer: