söndag 4 oktober 2009

Nu är jag glad!!



Igår var som sagt mamma och pappa här. Vi åt et jättegod köttgryta med ananas och banan i, lekte med katterna och så fick jag min balklänning, en tröja och en symaskin. De två sistnämnda sakerna var försenade födelsedagspresenter.
Kvällen spenderades i Mörby hos Pinnen tillsammans med "gänget" bestående av Andreas, Olof, Veronica och Ulf. Det var även en ny bekantskap där - Magnus. Vi spelade, kort, Rappakalja och Värsta Språket, samt åt mat och snacks :)

När vi kom hem fick jag för mig att testa balklänningen, då saknades det ca 5-6 cm tyg över bröstkorgen :P
I morse (nyss) fick jag återigen för mig att testa den (skulle mäta exakt hur mycket som saknades) men då fick jag igen blixlåset helt.
VICTORY! :)

Nu blir det frukost, och sen plugg och lite annat.

2 kommentarer:

Tequila sa...

jävla smal du såg ut på bilden. najs!!!
spinkis!

Tequila sa...

men du är smal också.
Inga tjockisar här inte =)