måndag 8 november 2010

Crappy crap crap

Dagen började på sämsta tänkbara vis. Okej, kanske inte sämsta, men i alla fall väldigt dåligt. Jag gjorde i ordning en termos med kaffe som jag skulle ta med till skolan, men eftersom vi fick så himla bråttom (ovanligt?! Nej..) så glömde jag självklart kvar den på diskbänken och hade ingen tid till att gå upp för att hämta den igen. Sedan kom jag på att jag även glömt vattenflaskan och till råga på allt var tåget helt smockfullt och det var riktigt nära att vi fick stå upp hela resan.
Nu när jag skriver hur dålig morgon jag haft inser jag att det inte alls var så farligt som jag har inbillat mig. Men jag mår i alla fall inte bra efter en, enligt mig, dålig start och jag har även fått problem med näsan och linserna idag, anar att någon på tåget hade parfym som inte funkar så bra ihop med mig...

Hörlurar är ett måste idag eftersom det är omflyttning på gång i biblioteket. Tyvärr är det visst omöjligt att vara tyst när man flyttar böcker...


Men nu ska jag sluta klaga och fortsätta vara grym med pluggandet.

1 kommentar: