måndag 29 november 2010

Jul jul... osv

Jag har börjat få julkänslan att lägga sig till ro både inom mig och i lägenheten. Söndagen tillbringade jag och Andreas tillsammans med Therese och Sebbe. Vi åkte till Täby Centrum och kollade lite på julmarknaden som var i kyrkan (inte alls så stor, ca tre bord :P) och så åkte vi till Arninge och köpte en ny fisk, en liten mal som har fått det fina namnet Hans Vader efter ett skämt som blev lite fel. Än så länge lever han, och jag hoppas verkligen att han ska överleva i flera år.

Idag har jag suttit hemma och förberett inför ett test som jag har imorgon, och - kors i taket - det känns faktiskt väldigt bra inför det. Så jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Nu på kvällen tog Andreas och jag en kort promenad, och kylan var verkligen bitande, så en halvtimma räckte gott och väl för att behöva tinas upp när vi kom in igen.

Lite bilder från promenaden:

Jag gjorde ett hjärta i snön <3

Sen försökte jag hoppa när Andreas tog kort, det gick sådär

Inte riktigt i luften...

Så ska det se ut! Ser ni mina rosiga kinder? :)

Inga kommentarer: