fredag 5 november 2010

Bara så ni vet var jag befinner mig just nu...

Jag är på kryssning med min fina vän Anna. Vi bestämde att istället för att ge varandra födelsedagspresenter så skulle vi planera in en dag när vi gjorde någonting tillsammans. Jag gav spa som förslag, och till slut bestämde vi oss för att åka på kryssning med Birka Paradise. Inte en vanlig kryssning, utan en spa-kryssning.

Och just det, den här kryssningen äger rum just nu. Så om ni vill veta var jag befinner mig, kolla här:

 

Hoppas ni har en lika bra helg som jag :)

2 kommentarer:

Tequila sa...

åå hoppas ni fick tillfälle att bubbla i polen nu idag med det fina vädret och solen. Underbart!

Lovisa sa...

Det fick vi :) Vi bubblade i utomhuspoolen, men det blev så kallt om ansiktet att vi var tvungna att gå in och bubbla istället :P