tisdag 16 november 2010

Armada For The Win

Idag var den första av KTH:s Arbetsmarknadsdagars två mässdagar. För mig började den med en lunchföreläsning med ÅF som handlade om hur man blir bra på projektarbete. Precis som den förra lunchföreläsningen jag var på höll även den här riktigt hög kvalitet. Ett litet plus var det ju också att man fick gratis lunch - SUSHI!

Efter lunchen gick jag och Anna vidare och kikade på lite företag som ställde ut och vi fick riktigt bra information från flera av dem. Tyvärr verkar vissa företag ha skickat ut de minst socialt begåvade i år. Det är aldrig kul att behöva dra ur personer information, men det är väl deras förlust ;) Jag hann inte prata med alla företag idag, men imorgon har jag ännu en chans och den ska jag definitivt ta.

Min största lärdom av dagen är vad JAG faktiskt kan jobba med när jag är klar, vilket har varit lite jobbigt.

Inga kommentarer: