måndag 15 november 2010

Ny vecka


Jag började den nya veckan lite sämre än man kunde önska. Eftersom jag inte alls kunde det som jag var tvungen att kunna till morgonens test så skippade jag det. Det går ju faktiskt att skriva det igen om ett par veckor. Ska be några kurskamrater om hjälp tills dess också. Och just det, jag har inte en annan tenta samma vecka. Det är vad som gäller den här veckan alltså - tentaplugg. Det blir dock en lättare vecka eftersom jag har facit till de här uppgifterna. Produktframtagningen skall äntligen snart vara ett minne blott (hoppas vi i alla fall).

Ja just det. Morgonen kunde ju ha varit ännu lite bättre om det inte hade tagit mig en halvtimma att hitta en ledig läsplats. Men nu är jag bänkad.

Hoppas ni har fått en bättre start på veckan än jag.

2 kommentarer:

David Gäddman sa...

Produktframtagning = pain in the arse

Lovisa sa...

Sv: Hehe i alla fall så länge man har den kvar...