torsdag 25 november 2010

It's a nice day!

Trots att jag är ensam hemma eftersom Andreas är ute med några kompisar så är jag riktigt glad och nöjd idag. Man blir det om man har underbara vänner i skolan och om man får avsluta skoldagen tillsammans med sin stora kärlek på julmarknad och i stan som är helt julpyntad. Lägger upp lite bilder i dålig kvalitet eftersom jag tog dem med mobilen:


Julmarknaden på Stortorget i Gamla Stan var riktigt mysig, men mycket mindre än jag väntat mig

Visst är jag väl julig? Mådde som ett barn idag, ett riktigt glatt barn :)

Utsmyckningarna nu inför jul är så mysiga

Det fanns snö även i gångtunnlarna

Efter julmarknaden tog Andreas och jag en fika på ett mysigt konditori på Järntorget


Även utsmyckningen vid Sergels Torg var mysig

Och Åhléns gör så gott de kan ;)
Min fina pojkvän fästman

Inga kommentarer: