torsdag 4 november 2010

Till Signe

Jag har många bra vänner runt omkring mig, vänner som jag haft hela livet, vänner som jag precis lärt känna, vänner som jag känt några år och så vidare - you get the point ;)

Jag och Signe i våras


I alla fall, det här inlägget är tillägnat Signe. Min fina vän Signe som jag lärde känna för lite mer än fyra år sedan när jag precis flyttat upp till Stockholm och börjat på KTH. Signe och jag bodde i princip grannar fast jag bodde i Nacka och hon i Hammarby Sjöstad - ja, vi bodde precis på gränsen kan man säga.
Men till saken nu då. Signe har det senaste året varit väldigt mycket sjuk. Hon har varit förkyld i princip en gång i månaden och det tär på henne. Jag tycker synd om henne och jag tycker det är riktigt dåligt att läkarna på vårdcentralen hon gick till bara avfärdade hennes oro. Det handlar inte om att hon är dödssjuk, men det handlar om att kunna leva ett friskt liv. Alla vet väl hur eländig och hjälplös man kan känna sig när man har en förkylning. Speciellt om man har feber. Så Signe, jag hoppas VERKLIGEN att du kryar på dig. Du är en av mina närmaste vänner och jag saknar den friska bubbel-Shine! 

KRAM

2 kommentarer:

Signe sa...

Men harredudenadårå! (herregud på göteborgska). Va söt du är så jag blir nästan tårögd. =) Såna här saker får mig friskare på studs! Tack gumman. Vilken fin vän du är.

Kram kram!!!!

Lovisa sa...

Man blir ju som man umgås vet du väl :D Kramar!