torsdag 4 november 2010

Mysmorgon

Dagen började inte tidigt med stress i badrummet, stress vid frukostbordet och stress på väg till tåget. Istället tillät jag mig själv att ta en liten sovmorgon till halv nio. Då gick jag upp och åt en mysig frukost tillsammans med Andreas. Han hade tänt ljus och fixat mysig musik, helt i min smak. 
Jag och Andreas under en promenad i våras <3

Nu är det tyvärr slut på mysandet och dags att ta tag i pluggandet igen. Imorgon väntar nästa kontrollskrivning i Sustainable Power Generation, och fast jag känner mig hyfsat lugn inför den så är det lika bra att köra på hårt de sista timmarna. Just nu sitter jag hemma och pluggar eftersom vi hade tvätt-tid på morgonen, men efter lunch blir det "kontoret". Jag önskar verkligen att jag hade ett kontor att plugga i, men tills det är verklighet får jag helt enkelt låtsas att biblioteket på skolan är mitt kontor. För det är faktiskt så att det går mycket bättre att plugga någonstans där det enda man gör faktiskt är att plugga.

Men nu är det slutskrivet och dags att göra slag i saken också.

Inga kommentarer: