måndag 8 november 2010

Hemma igen

Drack världens godaste smoothie förut - 1 apelsin, 1 dl passionsfruktsjuice och några jordgubbar
Efter lunchen idag bestämde jag mig för att åka hem och plugga istället. Det gick ju ändå inte att tänka i tjattret på biblioteket. Men självklart hade jag ännu mer otur. För precis när tåget började åka så kom jag ju på att jag inte tagit med några nycklar... så det blev att hoppa av vid universitetet för att åka in till skolan igen och möta upp Andreas. Tur i oturen var väl ändå att jag inte hunnit längre.

Nåja, nu sitter jag här och läser Reglerteknik och ska strax övergå till Produktframtagning eller Värmeöverföring. Vi får se vad som känns viktigast. Men nu är det oavsett vilket dags att sätta igång eftersom Andreas och jag ska åka in till Trefaldighetskyrkan och kolla på när Stockholm East Gospel Choir uppträder. Ryktet säger att Jocke har ett solo :)

2 kommentarer:

Signe sa...

Åh kommer ni ikväll. Han kommer bli så glad. =)

Signe sa...

Den kommer jag däremot missa, för jag jobbar. =( Tror inte jag kommer hinna dit i tid men kanske kan smita in under konserten...