lördag 13 november 2010

Sönderkörd

Jag får lida ganska rejält nu över att jag var sjuk i början av terminen och inte kunde gå på alla övningar som jag borde ha gått på. Tyvärr. Jag sitter med skolarbete upp till halsen och det är nog bra nära att jag drunknar i det snart. Men jag tänker inte tillåta mig själv att gå så långt. Jag gör mitt bästa och hoppas på att det kommer räcka.

Nog med negativitet nu. Idag har jag och Andreas haft en mysig frukost framför Cougar Town, och jag började dagen med att tjuvstarta julen lite genom att baka en mjuk pepparkaka. Alla andra saker som hör julen till får vänta tills det är först advent, jag vill ju inte hinna tröttna på det innan julafton. Istället för julmusik som jag är liiite sugen att börja lyssna på nu så är det Gothic Metal som strömma ut ur högtalarna. På tal om det så finns det ju faktiskt en Gothic Metal jullåt:


Inga kommentarer: