måndag 25 maj 2009

Åh, jag blir så förbaskad

Hade tenta idag, tror att det kan ha gått bra. Men det kan även ha gått jättedåligt. Vi får se.

Skulle göra betalningar förut, men självklart har säkerhetsdosan lagt av, jag blev arg och gjorde precis som pappa - hade sönder den lite till.
Så på onsdag måste jag åka till Täby Centrum och fixa en ny.

Har lite goda nyheter också. På lördag ska jag, Andreas, Signe, Jocke, Malin mfl på Skrattstock på Långholmen. Det blir picknick-filt, mousserande jordgubbsvin, matsäck, osv. Ska bli riktigt mysigt. Om det blir av, beror väl på vädret antar jag :)

Veckan efter midsommar ska jag och Andreas förresten åka till Halmstad och hälsa på Ulf vars familj har sommarställe där. Ska också bli kul.

Nu väntar sängen och sedan ännu en dag full av enbart plugg.

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Det låter härligt med picknic hoppas vädret blir bra