tisdag 26 maj 2009

Skor eller inte skor

Jag har beslutsångest. Eller egentligen inte. Jag vill ha skorna, de är snygga, de kommer passa till de kläderna som jag vill ha dem till osv. Okej, jag beställer dem direkt :P
Bild lånad från hm.se





Visst borde skorna passa till denna som jag ska ha på i alla fall ett av sommarens bröllop? (Bild från halens.se)

Sitter i soffan och har precis avslutat dagens pluggande. Det gick rätt bra till slut. Jag har inte stora förhoppningar inför morgondagens tenta, men jag tror att det kan gå med lite tur. Å andra sidan har jag bara haft en dag på mig att plugga.

Imorgon bär det av till Täby Centrum efter skolan för att fixa ny säkerhetsdosa och kanske hitta nåt snyggt klädesplagg som kan få komma och bo i min garderob - eller som det är just nu skulle det väl inom en snar framtid komma att bo i tvättkorgen..
Är riktigt sugen på ett par snygga jeansshorts och en jumpsuit.
Nåja, drömma kan man ju alltid. Just nu tycker jag att det ska bli otroligt skönt med lite ledighet i sommar. Det ska i och för sig bli riktigt roligt att läsa Framtidens Energiteknik i juni, men ingenting slår att kunna ta dagen som den kommer. Läsa en god bok på balkongen. Ta en cykeltur, åka till Österskär och bada, osv. På tal om det så hoppas jag innerligt att jag kommer få låna mammas och pappa audi när de ska på bilsemester till Italien. Och nej, jag är inte dum som tror att de kommer åka på bilsemester utan bil, de ska ha "den lilla bilen".

Skepp ohoj, dags för lite hm-shopping.

2 kommentarer:

jenna sa...

Både skorna oc klänningen var superduper fina! Ha en bra dag :)

Therese sa...

Jag hoppas också du får låna bilen för då kan du komma och hälsa på mig och Urban :) Det kan du visserligen göra ändå, men det blir enklare :)