torsdag 14 maj 2009

Nytt på balkongen

Köpte en blomlåda till balkongen på väg hem förut. Har sått lite blommor i den, så väntar med att visa hur det blev förrän de börjar titta upp ur jorden. Den är i zink med jättesöta blommor. Men som sagt, bild kommer senare.

Dagen har jag till stor del spenderat i skolan pluggandes Ljud och Vibrationer. Det är ett kapitel i boken som jag tycker är lite krångligt, men jag tänkte koncentrera mig på att gå igenom allt som kan komma och sen ta tag i det som jag har svårt med. Får fråga någon smart människa. Det känns ganska lugnt med den kursen ändå, men jag vet inte. Kan vara en felaktig känsla, men jag ska sätta mig med det om en stund igen. Tänkte bara ta en liten löprunda först. Har inte blivit stenhård träning den här veckan. Men det är aldrig för sent.

1 kommentar:

Tequila sa...

verkar som om alla har problem med kap 3