måndag 18 maj 2009

En vacker dag

Det här är en bra dag om man tar bort det dåliga. Jag orkar inte tänka på det, därför har jag bestämt mig för att det här är en bra dag.

Ska åka hem till Signe efter lunch för att plugga och ta en promenad. Fysik står på schemat, tentan är på onsdag tror jag.

För att återgå till gårdagen:
Jag och Signe hade med Alex hjälp bestämt att vi skulle ge Romina en brunch i födelsedagspresent. Nu var det ett tag sen hon fyllde, men bättre sent än aldrig.
Vi bad Alex boka upp henne och sedan ta henne till västra skogen. Väl där mötte jag upp dem och försökte hitta ner till vattnet, vilket inte var jättesvårt med Signes hjälp. Nere vid vattnet ligger nämligen Pampas Marina där de har en riktigt nice brunch. Vi bjöd henne därför på den och satt där i solen ett bra tag.
En mer utförlig berättelse finns på Rominas blogg.

Jag och Romina

Igår var det egentligen Signes födelsedag, men eftersom vi har som tradition att ge present väldigt sent kommer hon kanske få sin present om ett par veckor.

På Pampas Marina var det förresten perfekt läge för kändisspoting. Vi såg både Linda Isacsson och Rafael Edholm.

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Härligt nu när han har kommit hem